מעגלי השפעה: ההקשר החברתי-קהילתי

"באנו לחיות את חיינו בקול רם"
טום פיטרס

מעגלי השפעה: ההקשר חברתי-קהילתי

ביה"ס / הגן / המעון ועימם המורה / הגננת / הסייעת / המטפלת הם חלק מהקהילה בה הם פועלים. פעולה בהקשר קהילתי חברתי מביאה ליצירת מערכת יחסים רבת משתתפים עם הורי החניכים, הרשויות, בתי ספר נוספים ועוד. מערכת יחסים זו תלויה באיזון העדין בין האינטרסים הזהים והשונים של המשתתפים. ה"ריקוד" העדין הזה הוא תורה שלמה.

מטרות עיקריות

  1. יצירת שיתוף פעולה בסביבה תחרותית.
  2. פתרונות איכותיים לסכסוכים ואכזבות
  3. שיפור מתן שירות.

דוגמאות להשתלמויות:

  • חרדת בחינות: באתי – ראיתי – הצלחתי! להתגבר על הפחד
  • חלומות מתגשמים: תנועה לעבר התוצאות הרצויות בחיי כאדם, כמחנך וכלומד
  • אומנות ההקשבה: כלי בסיסי לשיתוף פעולה, הקשבה למילים ולמה שמאחורי המילים
  • הנהגה מובילה: העצמה ופיתוח מנהיגות כיתתית / שכבתית / בית ספרית
  • העצמה קהילתיתהכשרת מנהיגות מתנדבת בקהילה
  • ועוד…

דרכי למידה:

המפגשים מועברים בגישה חווייתית והתנסותית ומשלבים עבודה אישית וקבוצתית, חלק מהנושאים מיועדים לסדנאות הנפרשות על פני מספר מפגשים מוגדר מראש (לפי תאום עם הלקוח) וחלקן מיועדות לימי הערכות / אספות הורים / מפגשי צוותים ומהוות מפגשי תוכן מרוכזים.

נשמח לראות בהשתלמויות אתכם…

  • עובדי הוראה ומנהלים
  • צוותי הדרכה ורכזי חינוך
  • תלמידים וסטודנטים
  • גננות, סייעות, מטפלות
  • מנהלות מעונות יום ומעונות רב תכליתיים
  • מרכזי צעירים, מתנ"סים, מועצות נוער

חשוב לדעת!
ניתן לבצע התאמות של ההשתלמויות בהתאם לצרכי המזמין, וכן ניתן לשלב ולתכנן השתלמות המורכבת מכמה נושאים, וכן מנושאים ייעודיים לפי הגדרת הגוף המזמין.