סגנונות תקשורת – גשרים

האם קרה לך פעם שפנית אל אדם כלשהו ולמרות שעשית כל שבידך על מנת ליצור
שיתוף פעולה, נוצרה אי הבנה?
מדוע קורה שבמערכות יחסים בעלות אינטרס משותף ברור, מופיעים מתחים וקצרים?

שיפור התקשורת הבין-אישית

מרבית ההתנגדויות הנוצרות בשיחות הן תוצאה של אי ידיעה של סגנון התקשורת של
האדם שמולנו. אדם אשר שולט בסגנונות תקשורת, רבים סיכוייו שיובן בדיוק כפי
שהוא מבקש, ומכאן שיצור תוצאות גבוהות יותר תוך יצירת אווירת שיתוף פעולה.

במהלך הסדנה לומד המשתתף לזהות את סגנון התקשורת האישי שלו ואת המשמעויות התקשורתיות של הסגנון. לאחר מכן לומד המשתתף לזהות את קיומן ומאפייניהם המיוחדים
של שאר סגנונות התקשורת ויתרגל את השימוש בכלים אלו.

במהלך הסדנה יקבלו המשתתפים סיכום מקיף של סגנונות התקשורת:
, כיצד לפתוח בשיחה עם כל סגנון תקשורת,
מה מבנה השיחה, כיצד להתמודד עם כעסים והתנגדויות וליצור שיתוף פעולה עפ"י
סגנון תקשורת, כיצד ליצור שינוי ועוד.

במה נעסוק בסדנה?

  1. שיפור יכולת הביטוי העצמי.
  2. שיפור יכולות הרתימה והמשא ומתן.
  3. כיצד להעביר מסר לאחרים, באופן שייקלט ויצור תגובה בהתאם לכוונת המשדר.
  4. הפחתת התנגדויות וחיכוכים בתקשורת איכותית, באמצעות זיהוי בסיס התקשורת האישי וזיהוי בסיס התקשורת של האחר והנעת אנשים לשיתוף פעולה.
  5. אפקטיביות בתקשורת ומניעת סכסוכים.
  6. כיצד מדברים לקבוצה שיש בה את כל סגנונות התקשורת.

זמן הסדנה

משך הסדנה: 5 שעות

את תאריכי הסדנה ניתן לראות בלוח הפעילות
*ניתן להזמין סדנה לכול מקום בארץ. מינימום 15 משתתפים.